ریحانه بهشتی منریحانه بهشتی من، تا این لحظه: 12 سال و 10 ماه و 3 روز سن داره

کوچولوی عزیزم

مشغله های مامانی

1392/9/6 10:02
نویسنده : مامان
171 بازدید
اشتراک گذاری

این روزها مامانی بد جوری کارهاش قاطیه از همه مهمتر انتخاب موضوع پایان نامه که خودش یه پروژ بزرگ بود حالا هم نوشتن پروپوزال که تمام وقت مامانی رو می گیره پنج شنبه گذشته سر کلاس، آذر همکلاسیم گفت من کوزتم گفتم چرا گفت کارهام خیلی زیاده  دانشگاه، کار منزل ،کار بیرون منم بدون لحظه ای درنگ گفتم آذر جون پس من بیچاره کوزت رو  رد کردم چون غیر از مواری که ذکر کردی من یه دختر ناز کوچولو هم دارم .

گاهی اوقات دلم به حال خودم میسوزه حسرت یه بازار رفتن به دلم مونده از زمانی که میام منزل یه سره باید کار کنم تا زمانی که میخام بخوابم ای داد بیداد چقدر غر زدم با تمام مشغله ای که دارم وجود تو دختر نازم بهترین هدیه خداوندی ست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)